Výlet do Počátek a Svaté Kateřiny u Pelhřimova
návštěva n Komořanech u příležitosti narozenin Kristýnky
Kategorie: rodina-přátelé
  • podzim 2008
Ori, Čili, Tara, Berry a jejich máma Berta si vyšli na podzimní výlet kolem Vltavy
  • 16.11.2008
Pracovní setkání provozních ekonomů z Temelína a Dukovan
Kategorie: práce
oslava 3. narozenin Berty
  • podzim 2008
Martina měla bakalářskou promoci na Přírodovědecké fakultě Karlovy university.
rodinný výlet se psy
  • 30.11.2008
Kategorie: oslavy
  • 24.12.2008
hlavně pan Irmiš s flašinetem a Eliščiny kamarádky
  • prosinec 2008 až březen 2009
milá a vzácná návštěva z Miletína
  • 3.1.2009
V dešti jsme se vydali prozkoumat trať závodu, který se poběží 5.4.2009. Zúčastnila se Berta se třemi štěňaty - Ori, Tarou a Čili a Urbani a Soudci. Z Benešova nad Černou do Hojné Vody přes vrcholy Novohradských hor to bylo 28 km, teplota asi 2 až 4 nad nulou.
Kategorie: příroda
  • 29.3.2009
Příprava na dogtrekking se 6 psy. Šárka připravila májový vandr z Trhových Svinů přes Slepičí a Novohradské hory. Zúčastnili jsme se prvního dne - 38 km ze Svinů, Buškův Hamr, Žumberk, Rychnov u Nových Hradů, sedlo Kohouta, Dobrkovská Lhotka a zpět Sviny.
  • 1.5.2009
První dogtrek pro Alenu, Čili a Ori.Ještě šli zkušení trekaři Berta a Vojta. Od 9.5 8:05 do 10.5. 16:01 jsme ušli i s malým blouděním asi 95 km. Trať vedla z Kuklíku, Maršovice (Nové Město na Moravě), Cikháj, Vojnův Městec, Velké Dářko, Tisůvka, Žákova hora (komfortní bivak s tekoucí vodou), Fryšava, Devět skal, Svratka, Karlštejn, Zkamenělý zámek, Čtyři Palice, Milovský rybník, Drátenička, Sněžné, Kuklík.
  • květen 2009
Druhý letošní dogtrek jsme šli v sestavě Alena+Ori a Vojta +Berta+Čili. Trasu 93 km jsme zvládli od pátečního rána do soboty 15 hodin. Spali jsem v jeskyni před Adamovem na 55 km. Trasa vedla ze Šlapanic, pod dálnicí, Podolí, Mariánské údolí, Horákovská myslivna, Hostěnické propadání, zřícenina Vildenberk, Vítovické údolí, Olšany s farmou Bolka Polívky, kterou jsme nenavštívili, Račice s výbornou hospodou, Rakovecké údolí, Habrůvky, Josefov, Adamov, Alexandrova rozhledna, Babice, Bílovice, Obřany, Šumbera, Líšeň a zpět přes Podolí do Šlapanic.
2 komentáře
  • květen 2009
Výlet a trénink na dogterkking; Alena, Šárka Mik. a Vojta a 10 psů
  • 21.6.2009
Povodeň u Spolského rybníka - a Ori poprvé v životě plave
  • 29.6.2009
31.7. až 2.8.2009 jsme šli DT Stopou strejdy Šeráka v Rychlebských horách. Nejtěžší trek co jsem kdy šel, naměřil jsem 105 km a vystoupanou výšku 3450 m. Start v pátek v 9 hod, nocleh na 44 km. V sobotu 60 km od 5:30 do 22:20. Alena šla s Ori a já s Bertou + Čili
  • červenec 2009
Náš čtvrtý letošní dogtrek 103 km z Plumlova okolo Konic (Drahanská a Konická vrchovina) jsem absolvoval s Čili a kamarádem Rendou, který měl půjčenou naši Bertu. Nezapršelo, bylo teplo i v noci a odpoledne dusno. Turistické značení bylo často mizerné a tak jsme několikrát bloudili, dohromady cca 1,5 hod ztráta. Nekvalitní zakreslenou mapu 1 : 100 000 od pořadatelů jsme naštěstí doplnili Rendovou turistickou padesátkou a GPS, bez nich bychom se asi z treku nevrátili. Hlavní body trati: Plumlov - Na Pohodlí 12 km K1, Staré Hradisko - Malé Hradisko - Repechy 22 km - Oborský Dvůr 34 km - Kořenec - Pohora 50 km K2 - Úsobrno - Šubířov 57 km K3 - Dzbel - U Křížku 64 km K4 - Kladky - Nad Milkovem 70 km K5 - Vojtěchov 75 km - Hvozd - Budětsko - Na Pohodlí 93 km - Plumlov 103,5 km. Spali jsme za obcí Kladky na 68. km
1 komentář
  • červenec 2009
Na akci Romana Baláže Tour de Beskydy etapový aneb dovolená s dogtrekkingem jsme vyrazili do Beskyd v sestavě Alena, Vojta, Berta, Ori a Čili. První část se odehrávala ve Veřovicích: neděle canicross na 4 km, pondělí Veřovické vrchy 27 km, úterý dopoledne Velký Javorník 23 km, večer do Štramberka 15 km. Ve středu přechod z Veřovic přes Pustevny na Ostravici 42 km, ve čtvrtek dopoledne 25 km kolem Ostravice a večer 9 km na Lysou horu, kde jsme bivakovali. V pátek ráno z Lysé do tábora v Ostravici 9 km a pak odpočinek před sobotním Lysohorským dogtrekking maratonem na 40 km. V neděli bylo vyhlášení a jelo se domů. Akce byla krásná a měla komorní charakter jen pro pár účastníků. Doporučuji ji jak běžcům, tak pomalým pohodářům, jakými jsme byli my. Těšíme se na další ročník, určitě přijedeme zase.
2 komentáře
  • srpen 2009
Šárka + Berta, Alena + Ori a Vojta + Čili se vypravili na druhý ročník DT na Křivoklátsko. Počasí, pořadatelé, psi i naše zdraví - vše fungovalo perfektně, tak jsme si to moc užili. První den jsem ušli 50 km a viděli Roztoky, Křivoklát, přehradu Klíčava, plot Lánské obory, Bratronice, Nižbor. Pak jsme šli kolem Leontýnského zámku, ale ten jsme neviděli, pamatuju si ho však z r. 2008. Pak už se šlo potmě lesem kolem Broumů a tak jsem Pod Hřebenem nocovali.V 6 ráno jsem vyrazili kolem hájovny Vlastec (bíglové) a dopoledne jsme šli přes Sryjské jezírko, Skryje, Hřebečníky, Novosedly, Nezabudické skály zpět do cíle v kempu Višňová.
  • září 2009
V Prokopském údolí jsme navštívili Davida a jeho psy: Bertinu mámu, sestry a další
  • 29.11.2009
Výlet 13 km z Lutové přes Staňkov k rybníku Hejtman
  • 26.12.2009

7. dubna 2007

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)