První ročník DT Oty Pavla se vydařil, počasí i organizace klapaly. Ušli jsme 104 km Křivoklátskem, viděli jsme Zvíkovec, Skryjská jezírka, hrad Točník, Leontýnský zámek. Křivoklát jsme neviděli, protože už byla tma, tak jsme na 62. km nocovali a v sobotu pokračovali přes Pustověty, Týřov, Skryje a hrad Krakovec zpátky do cíle v Machově mlýně. Stihli jsme to za 31 hod 37 min a skončili na pátem místě v kategorii DTM2 (dědci).
Berta si odnesla ze šarvátky s Benem prokousnuté ucho, a ten vrchní v Machově mlýně byl nějakej divnej... Jinak vše SUPER!
  • září 2008
Náš první dogrtekking, kterého jsme se s Bertou zúčastnili
  • 22.4.2007
V sobotu 8.1.2011 jsem na Kiu montoval denní svícení
Kategorie: auta
  • leden 2011
Osmý závod mistrovství ČR v dogtrekkingu se odehrál v Jeseníkách s centrem v Koutech nad Desnou. Horský terén a nepříznivé deštivé počasí zejména v noci mezi 1. a 2. etapou způsobily, že polovina z 84 odstartovaných celou 92 km trať (zkrácenou kvůli povětrnostním podmínkám na 86 km) nedokončila.
  • září 2007
Představuje se zde plemeno Středoevropský turistický pes, vyšlechtěné v Brumovicích na jižní Moravě v roce 2008. STP je vhodný pro aktivní sportovně založené chovatele jako ideální patrner při outdoorových aktivitách.
  • leden 2004 až duben 2008
První dogtrek pro Alenu, Čili a Ori.Ještě šli zkušení trekaři Berta a Vojta. Od 9.5 8:05 do 10.5. 16:01 jsme ušli i s malým blouděním asi 95 km. Trať vedla z Kuklíku, Maršovice (Nové Město na Moravě), Cikháj, Vojnův Městec, Velké Dářko, Tisůvka, Žákova hora (komfortní bivak s tekoucí vodou), Fryšava, Devět skal, Svratka, Karlštejn, Zkamenělý zámek, Čtyři Palice, Milovský rybník, Drátenička, Sněžné, Kuklík.
  • květen 2009
Takový delší výlet s pejsky po trase Klokočůvek - Kovářov - Potštát - Staměřice -Lipník nad Bečvou - Helfštýn - Hranice - Hrabůvka - Radíkov - Puchart - Kyžlířov - Luboměř - Spálov - Klokočůvek. Celkem asi 100 km za 29 hodin.
  • září 2007
10.-11.11.2007 jsme byli na závodech, kde jsme s Bertou vybojovali pěkné třetí místo ze čtyř účastníků kategorie canicross muži
Kategorie: sportzvířata
Na návštěvě u musherky Šárky v Trhových Svinech jsme viděli, jak současně vyvenčit 8 huskounů, udělat vycházku s malými dětmi a ještě při tom dělat fotky
  • 19.8.2008
Náš čtvrtý letošní dogtrek 103 km z Plumlova okolo Konic (Drahanská a Konická vrchovina) jsem absolvoval s Čili a kamarádem Rendou, který měl půjčenou naši Bertu. Nezapršelo, bylo teplo i v noci a odpoledne dusno. Turistické značení bylo často mizerné a tak jsme několikrát bloudili, dohromady cca 1,5 hod ztráta. Nekvalitní zakreslenou mapu 1 : 100 000 od pořadatelů jsme naštěstí doplnili Rendovou turistickou padesátkou a GPS, bez nich bychom se asi z treku nevrátili. Hlavní body trati: Plumlov - Na Pohodlí 12 km K1, Staré Hradisko - Malé Hradisko - Repechy 22 km - Oborský Dvůr 34 km - Kořenec - Pohora 50 km K2 - Úsobrno - Šubířov 57 km K3 - Dzbel - U Křížku 64 km K4 - Kladky - Nad Milkovem 70 km K5 - Vojtěchov 75 km - Hvozd - Budětsko - Na Pohodlí 93 km - Plumlov 103,5 km. Spali jsme za obcí Kladky na 68. km
1 komentář
  • červenec 2009
Zajeli jsme si do Rakouska podívat se na českorakouské závody psích spřežení. Jezdily tam spřežení s kárama (2 až 12 psů), kolo+pes, koloběžka + pes a běžec+pes. Fotky z trati i z centra závodů.
  • 28.10.2007
Výlet a trénink na dogterkking; Alena, Šárka Mik. a Vojta a 10 psů
  • 21.6.2009
Čtvrtého závodu letošního ročníku mistrovství ČR v dogtrekkingu jsme se zúčastnili 7. - 9.5.2010. Centrum u rybníka Velké Dářko na Vysočině ve Žďárských vrchách, trať o délce 95,5 km šněrovala Vysočinu v prostoru Hlinsko - Svratka - Žďár nad Sázavou. Startovali jsme v pátek v 7:24, spali jsme na 60. km v Milovech, kam jsme do hospody na večeři dorazili asi v 19:45. V sobotu jsme vyráželi v 5:45 na zbylých 35 km a v cíli jsme byli po obědě ve 13:24. Celkový čas 30 hod 1 minuta zařadil Alenu + Ori na 6. místo ze 14 v kategorii DTW2 a Vojta s Bertou + Čili dosáhli pěkného desátého místa ze čtrnácti účastníků DTM2.Trek byl méně náročný a doporučil bych ho každému začínajícímu longaři. Převýšení mírné, trať výhradně po dobře značených turistických cestách, takže prakticky nešlo bloudit. Navigace Garmin ukázala následující parametry: celková délka 95,5 km, čas pohybu 16 hod. 19 minut (hrůza - skoro 14 hodin jsme stáli!), průměrná rychlost pohybu 5,8 km/hod, celkový výstup 1143 metrů
Kategorie: krajinasport
  • květen 2010
První den života štěňat. Berta má 2 kluky a 3 holčičky
  • 23.4.2008
Konečně jsme se dočkali a vyrazili na dogtrekking Zde jsou lvi. Pořádali ho v Dívčím hradu u Osoblahy, to je skoro v Polsku, od nás 380 km. Dlouho jsem si přál se podívat do tohoto koutu Slezska a bylo to nezapomenutelné. Tam se zastavil čas, je tam krásná příroda a rádi tam pojedeme znovu. Počasí střídavě hezké a deštivé, mapy nepřesné a turistické značení často přeložené jinam. Proto organizátorka Libuška Kotková zvolila trasu z větší části mimo značené cesty, takže se šlo s mapou v ruce, takový dogtrek - orienťák. Účastníků longu bylo celkem asi 19, tak se dobře sklízely body. Alena vyhrála DTW2 a já jsem byl druhý v DTM2, takový úspěch jsme ještě neměli a asi ho nezopakujeme. Start v pátek 7:30, v cíli jsme byli v sobotu cca ve 13 hodin.
  • květen 2010
Dogtrekkingová akce s centrem v Loučné nad Desnou, připravená Láďou Páralem a jeho týmem. Krásná trasa směrem ke Králickému Sněžníku, páteční etapa 59 km s bivakem v dešti na Paprsku, v sobotu krásné počasí, jen 25 km do Loučné. Spousty cen, perfektní zakreslená mapa, odpoledne raut pro psy, večer kapela Řezníci a zima - jen 7 st.C
  • srpen 2008
31.7. až 2.8.2009 jsme šli DT Stopou strejdy Šeráka v Rychlebských horách. Nejtěžší trek co jsem kdy šel, naměřil jsem 105 km a vystoupanou výšku 3450 m. Start v pátek v 9 hod, nocleh na 44 km. V sobotu 60 km od 5:30 do 22:20. Alena šla s Ori a já s Bertou + Čili
  • červenec 2009
Fryšták 1.-2.8. byl naším letošním prvním dogtrekem. Trasa 90 km vedla z Fryštáku - Držková - Vsetín - přehrada Bystřička - Rajnochovice - Tesák - Fryšták a ve velmi teplém počasí s vysokou vlhkostí jsme ji absolvovali s Bertou asi za 28 hodin.
  • srpen 2008
Poslední organizovaná psí akce roku 2009 proběhla v Prachovských skalách pod názvem Bludný pes. Byl to rogaining se psy s časovým limitem 5 hodin zpestřený tajnými kontrolami, které jsme měli objevit podle daných indicií. Vymyslel to celé a uspořádal Honza Prášil, Jana Matrková a spol. a jednalo se o první závod tohoto druhu u nás.
Kategorie: sport
  • listopad 2009
fotilo se hlavně v kempu po skončení treku, v hlavní roli Berta a ostatní spřátelení psi
  • červen 2007
10.5.2008 jsme na oslavu narozenin podnikli let balónem z letiště Hosín u Českých Budějovic. V poměrně silném východním větru jsme letěli na západ přes Hlubokou, rybník Bezdrev, Zliv a po hodině letu šťastně přistáli na louce u Netolic. Balón patří pilotovi p. Kobovcovi a kromě něj se do koše vešly Alena, Šárka a Eliška. Celkem to bylo něco přes 20 km.
  • 10.5.2008
Ve Francii jsem v červnu 2011 navštívili nejprve pohoří Jura na švýcarsko- francouzské hranici, pak Centrální masiv uprostřed země a na konec Bretaň na severozápadě
Kategorie: cestování
  • červen 2011
V Držkové u Fryštáku bylo centrum posledního DT sezóny 2009. Počasí zkoušelo co vydržíme, bylo až 40 cm mokrého sněhu, mlha, mrholení, teplota těsně nad nulou. Na albu jsou fotky účastníků před a po akci, neboť na trati mi umřel foťák.
  • říjen 2009
Dovolená se psy ve Slovinských Alpách
Kategorie: cestování
  • jaro 2012

7. dubna 2007

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)